عشقی
سلامتی همه باحالا
درباره وبلاگ


سلام به همه اتون خیلی دوستون دارم امیدوارم بهتون خوش بگذره

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلامتی همه باحالا و آدرس دنج.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



رمز عبور ط±ظ…ط² ط¹ط¨ظˆط±
نويسندگان
pardis

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : pardis

 

 

مرد باید وقتی عشقش عصبانیه،ناراحته،میخواد دادبزنه وایسه روبروش وبگه؛توچشام نگاه کن...حالا دادبزن بگو ازچی ناراحتی؟
بعد عشقش دادبزنه، گله کنه،فریاد بکشه حتی بامشتای زنونش بکوبه توبغله مردش...
آخرش خسته میشه میزنه زیر گریه همونجا باید بغلش کنه نذاره تنهاباشه حرف نزنه،توضیح نده فقط نذاره تنهاباشه نذاره احساس کنه تنهاست مرد باید گاهی وقتا مردونگیشو باسکوت ثابت کنه...       

 

دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه ..

خوشحال شدم شنیدم..

پسر: ممنون ، انشالله قسمت شما..

دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟

پسر: چی می خوای؟

دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟

پسر: چرا؟

میخوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟

دختر: نه.. !!

آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..

می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...!

آیکـــون هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه 

امشب رفتم بالا بــ ـسـ لامـ تـ ـیِ اونی که فردا دارم میرم ببینمش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: