متن
سلامتی همه باحالا
درباره وبلاگ


سلام به همه اتون خیلی دوستون دارم امیدوارم بهتون خوش بگذره

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلامتی همه باحالا و آدرس دنج.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



رمز عبور ط±ظ…ط² ط¹ط¨ظˆط±
نويسندگان
pardis

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:23 :: نويسنده : pardis

 

 

بعضی وقتا......


شده بعضی وقتا یهو دیگه دوستش نداشته باشی؟
به خودت می گی اصلاً واسه چی دوستش دارم؟
مگه کیه؟
مگه واسم چیکار کرده؟
مگه چی داره که از همه بهتر باشه؟
... ... ... اصلاً من که خیلی از اون بهترم....
بعد به خودت می خندی که اصلاً واسه چی اینقدر خودتو اذیت کردی؟
یهو، یه چیزی یادت میاد....
یه چیز ِ خیلی کوچیک....
... یه خاطره....
یه حرف....
یه لبخند....
یه نگاه....
و بعد....
همین....
همین کافیه تا به خودت بیای و مطمئن بشی که
نمی تــــــــــونی فراموشــــــش کنی

 

بعضی وقتها هست که دوست داری یکی کنارت باشه ...
محکم بغلت کنه ...
کنارش اشک بریزی تاسبک بشی ...
باهاش دردودل کنی ...
بعد اون نفر آروم تو گوشت بگه:دیوونه چته؟؟؟من که باهاتم!!

 

خواهر...

متنفرم از پسرایی که....

مدت ها با یک دختر حرف میزنن.....

بهش همه چیزی میگن .....

بعدش موقع رفتن بهش میگن تو جای....

خواهرم بودی....

 

دوستت دارم...

 از بس که آسمان دلم ابریست
تمام خاطراتم نمناک شده است
نمی دانم چرا؟
دریا را هم که دیدم
به یاد تو افتادم
روی ماسه های ساحل نوشتم
اگر طاقت شنیدن داری
من شهامت گفتن دارم
دوباره به دریا نگاه کردم
باز برگشتم
این بار روی ماسه ها نوشتم
دوست دارم

 

گوشی موبایل...

گوشی موبایلی که توی دست فشرده نشه
به خاطر تو بوسیده نشه
شب کنار بالش گذاشته نشه
چند بار نیمه های شب به خاطر پیام های احتمالی ت نگاه نشه
گوشی موبایل نیست که.....
صرفا همون گوشت کوب معروفه که به خاطر نداشتن تو باید روزی صد بار کوبیدش به دیوارررررر

 

عشق

 آدم را به جاهای ناشناخته می برد                                                                                                                  

مثلا

به ایستگاه های متروک

به خلوت زنگ زده ی واگن ها

به شهری که

فقط آن را در خواب دیده...

وقتی عاشق شدی

ادامه ی این شعر را

تو خواهی نوشت... 

من تمام هستي ام را دامني مي كنم تا تو سرت را بر آن بنهي ! 

 

 

 

تمام روحم را آغوشي ميسازم تا تو درآن از هراس بياسائي ! 

تمام نيرويي را كه در دوست داشتن دارم دستي مي كنم تا چهره و گيسويت را نوازش كند ! 

تمام بودن خود را زانوئي ميكنم تا بر آن به خواب روي !

 خود را , تمام خود را به تو مي سپارم تا هر چه بخواهي از آن بياشامي , از آن برگيري , هر چه بخواهي از آن بسازي , هر گونه بخواهي باشم ! 

از اين لحظه مرا داشته باش!

 

 

زنها موجـودات عجیبــی هســتند

وقتی دنیا برایـشان تنگ شود

شروع می کننـد بهــ کوتاه کردن:

ناخن ها، موها

و در اخـر رابطـــه ها!! 

 

هر جا می خواهی برو

من

همین جا هستم

هر وقت دلت گرفت

بازگرد


 

وقــــــــتی مـــــی رفت!

گفت تـــو رآ هم می بـــرمــ ...

گفتمــ کـجــــآ ؟!

گـــــــفت از یآدمــ ...

یک دقیقه سکوت!! به خاطر تمام آرزوهایی که در حد یک فکر کودکانه باقی ماندند! به خاطر امید هایی که به نا امیدی مبدل شدند ... به خاطر شب هایی که با اندوه سپری کردیم! به خاطر قلبی که زیر پای کسانی که دوستشان داشتیم له شد! به خاطر چشمانیکه همیشه بارانی ماندند! یک دقیقه سکوت! به احترام کسانی که شادی خود را با ناراحت کردنمان به دست آوردند! بخاطر صداقت که این روز ها وجودی فراموش شده است! بخاطر محبت که بیشتر از همه مورد خیانت واقع گردید! یک دقیقه سکوت به خاطر حرف های نگفته!! برای احساسی که همواره نادیده گرفته می شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: