متون
سلامتی همه باحالا
درباره وبلاگ


سلام به همه اتون خیلی دوستون دارم امیدوارم بهتون خوش بگذره

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلامتی همه باحالا و آدرس دنج.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



رمز عبور ط±ظ…ط² ط¹ط¨ظˆط±
نويسندگان
pardis

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:, :: 13:38 :: نويسنده : pardis

 

همیشه میترسیدم تو را از دست بدهم ، همیشه میترسیدم رهایم کنی ،مرا تنها بگذاری

اما…. تو آنقدر خوبی، که به عشق و دوست داشتن وفاداری

که حتی یک لحظه نیز فکر نبودنت را نمیکنم

همین مرا خوشحال میکند ، همین مرا به عشق همیشه داشتنت امیدوارم میکند

عکس عاشقانه جدید love 2013

رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟ این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان

عکس عاشقانه جدید love 2013

 

عکس عاشقانه احساسی دو نفره و مخصوص

 

فراموشت نمی کنم آنگاه که برای آخرین بار از من پرسیدی:

من و زندگیت یکی را انتخاب کن و من زندگی خود را انتخاب کردم و تو رفتی.

بی آنکه بدانی تو تمام زندگیم بودی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: