عششششششششششششششق!
سلامتی همه باحالا
درباره وبلاگ


سلام به همه اتون خیلی دوستون دارم امیدوارم بهتون خوش بگذره

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلامتی همه باحالا و آدرس دنج.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 16593
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



رمز عبور ط±ظ…ط² ط¹ط¨ظˆط±
نويسندگان
pardis

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 14:45 :: نويسنده : pardis

 

رسیدن هم مثل نرسیدن سخت است!!

رسیدن آداب دارد..

وقتی رسیدی باید بمانی..

باید بسازی..

باید مدام یادت باشد که چه قدر زجر کشیدی تا رسیدی…

که آرزویت بوده برسی…

وقتی رسیدی باید حواست باشد…

تمام نشوی

 

 

دﻭﺗﺎﺭﻓﯿﻖﻋﺎﺷﻖ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺸﻦ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ 2 ﺟﺎﻡ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﺑﺮﺍﯼﺷﻤﺎ
ﻣﯿﺎﺭﻡ
ﺗﻮ ﯾﮑﯿﺶ ﺯﻫﺮ ﺭﯾﺨﺘﻢ....
ﻫﺮﮐﺲ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﺍﻭﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ
ﻣﯿﮑﻨﻪ!...
ﺭﻓﯿﻖ ﺍﻭﻟﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽﺍﯾﻦ
ﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻭ ﺭﻓﯿﻘﻢ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶﺑﺮﺳﻪ،
ﺭﻓﯿﻖ ﺩﻭﻣﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽﺍﯾﻦ
ﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻭ ﺭﻓﯿﻘﻢ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﺮﺳﻪ.
ﺑﻌﺪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﯾﻪ ﭘﯿﮏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺯﻫﺮﺗﻮ ﺍﯾﻦ
ﺑﻮﺩ!
ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺭﻓﺎﻗﺖ ﺍﯾﻦﺩﻭ
ﺭﻓﯿﻖ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻧﺨﻮﺭﻩ♥.

 

اگـــــه بـهش زنـــگ ميزني ُ رد ميکنه

اگـــــه بهش ميگي دوسـ ـت دارم و اون فقــــط ميخنده

اگـــــه شـــــبآ بدون شبــخير گفتن تــــو خـ وآبش ميـ ـبره

يعني تــــآريخ انقضـ ـآي ِ تو توي دلــــش تموم شده!

اين يـ ـ ه قـــــآنونه!

بــــآ قـ ـآنونِ آدمــــآ نجــــنگـ!

غــرورت لــــِه ميشهــ

 

عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است

                       بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است

توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است

                     دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است

 

معلم گفت: دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند ...
مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند...

گفتم: من خودم را شکستم؛ پس چرابه او نرسیدم ؟؟!

لبخند تلخی زد و گفت ...

شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد .. !!

 

دیگر آن مجنون سابق نیستم
آن بیابان گرد عاشق نیستم

 

اینک از اهل نسیم و سایه ام
با تب صحرا موافق نیستم

 

با سلامی با خیالی دل خوشم
در تکاپوی حقایق نیستم

 

بس کنید اصرار را، بی فایده ست
من برای عشق لایق نیستم

 

 

از غم من

 

جشن شادمانی گرفتی

انگاه دنیایم را میدهم برای تنها

شادیت

که غم من است!!!!!!

 

 من خدائی دارم که در این نزدیکیست
نه در آن بالاها
مهربان ، خوب و قشنگ
چهره اش نورانیست
یاد او ذکر من است در غم و شادی
چون به غم می نگرم
رقص کنان می خندم
که خدا یاد من است
او خدائیست که همواره مرا می خواند ...

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: